torsdag 1 maj 2008

Regnig tråkig dag!

Usch vad tråkigt det är med regn=(. Fast ändå bra på ett sätt, man får lite gjort inne=). Idag var det Rasmus rum som åkte på ett lyft. Efter två kvällar med 5 minuters metoden somnade han på nolltid igår, lilla Rasmus plutten, i sin säng i vårat sovrum! Så jag och Danne hade en solokväll i vardagsrummet, som inte inträffat sedan lilleman föddes. Snacka om lyx.....=). Så då bestämad jag iallafall att det faktiskt är dags att röja ur hans rum, och ta ut Felix gamla säng o sånt, och flytta in lilleman där. Så att han kan sova i lugn och ro och slippa vakna när det är dags för oss att krypa ner, + att vi inte behöver smyga som 2 indianer! Just nu sover han ute i vagnen och dom stora grabbarna är ute o leker, så jag ska passa på att ta en kopp kaffe och torka golvet därinne så jag kan ställa in sängen och bädda o göra mysigt inför kvällen=). Ikväll när Darling kommer hem och barnen sover tror jag det blir en cider i soffan, känner mig lite sugen. Hoppas Rasmus sköter sig lika fint som igår bara;). /Sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Antar att det inte blir nån cider i soffan med darling ikväll :(
Men hoppas Musse sköter sig!!
Puss Sis

Sandra sa...

haha...nä, det kan man säga att det INTE blir! Isåfall får jag dricka den ensam;).
Puss