måndag 28 april 2008

En Ny Dag På En Ny Vecka

Visst, måndag igen och vår i luften. Fåglarna kvittrar och solen får igenom ett par få strålar. Härligt så länge det inte regnar säger jag=). Oj vilken lördag vi hade jag och brudarna haha. 2 banor på strike inne i Örebro var bokade för oss, och i 1,5 timma discobowlade vi som aldrig för! Och fulla blev vi...hur kul som helst. Jag undrar bara varför man inte göra såna grejer oftare? Igår när jag vaknade hade jag grym träningsvärk i stjärten! Och idag är den ännu värre. Helt sjukt att man kan få sån enorm värk av att bowla. Man måste verkligen använda nån muskel som aldrig används annars? Tråkigt att jag inte tog några kort som jag kan lägga ut, men för dom som känner oss finns det massor med bilder på facebook. Hanna och Lotta var snabba som sjutton att visa alla vi känner hur våran kväll gick till=). Men det bjuder vi på, inte varje dag man är ute och svänger sina lurviga.....haha. Nu har jag lämnat grabbarna på dagis, och lilleman sover i vagnen. Och jag ska då passa på och betala räkningar. Får se hur glad jag är efter det:/ /Sandra

Inga kommentarer: