fredag 11 april 2008

Fredag och helg....igen!

Lever fortfarande som i nån sorts bubbla, men börjar sakta, sakta att återkomma till nuet. Eller jag vet inte hur jag ska förklara, men allt börjar åtminstone klarna bit för bit....även om det fortfarande är så svårt att förstå! Ni som känner mig vet vad jag talar om! Ska väl försöka sätta fart på en helg igen då. Själv som vanligt (nästan) då Danne åkte på kryssning med jobbet idag. Han kommer väl åter imorrnkväll...lagom bakis och trevlig! Lotta och Emma kommer ikväll iallafall och myser lite. Skönt att bara träffa vänner ibland oxå. Barnen är ute och leker, sista rycket innan sängen. Dessutom har kusinerna I & E vart här idag och busat + att J har vart hos en kompis och lekt, så ikväll somnar dom nog gott tror jag=). Tror jag börjar känna mig lite smått sugen på en fylla...haha. Det var ju ändå 1 1/2 år sedan jag drack, så det är väl kanske inte så konstigt? Det suger lite i "öl-tarmen" när solen tittar fram och man får vårkänslor. men det får lugna sig lite till, tills jag slutat amma helt tror jag. Just nu ammar jag bara på nätterna, mest för lathet. Jag har inte ork att gå upp och göra lelle varje gång han vaknar, lättare att bara slänga fram tutten;). Men snart är han väl så stor så han ska sluta äta på nättena. Men än så länge är han väldigt "tuttig" min lilla prins, men gillar lelle mer och mer, det är bra! Nu har 2 tänder till tittat fram. Det kan nog förklara dom senaste dygnen av mycket gnäll. Så nu har han redan 6 tänder:-o......Det går undan! /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Ojoj Nova ligger i lä när de gäller gaddar iallafall :-D

hennes ena har tittat fram i överkäken, jippi :-) å den andra är på väg ut.. SKÖNT att dom äntligen kommer ut!

Pöss

Bisse