fredag 4 april 2008

Fredag och snart helg!

Kan det bli bättre? Solen skiner, dom stora barnen leker SNÄLLT med varandra, Rasmus sover, det är fredag, Danne slutar lunch och då är det HELG....Underbart!

Imorgon bär det dessutom av mot IKEA, det gör ju inte saken värre=). Med andra ord är det en riktigt bra dag idag.


Igår beställde jag ett äntligen att kakfat som jag sååå länge har velat ha. Så när jag fyller år har jag något fint att lägga upp alla mina bakverk på.
Jag tog ett vitt, men dom finns i alla möjliga färger och jag skulle gärna vilja ha ett till i någon annan färg, men det får vänta lite.
Nu ska jag ta och göra lite nytta när kidsen är så snälla. Trevlig dag på er.....
/Sandra

2 kommentarer:

★SUSanna★ sa...

Den där har jag kollat på fast svart... ska nog beställa den sen tror jag. =)

Sandra sa...

Ja, dom är skit fina=)....