lördag 19 april 2008

En lugn stund...

Efter frukost tog Danne med sig dom stora killarna in till jobbet, och kvar blev endast jag och Rasmus. Då kallar jag nuet för just LUGN STUND=).


Vet inte vad jag och lilleman ska hitta. Tänkte först ta en promenix ner på stan med mamma och handla lite och kolla i affärer. Men det tänkte visst inte min mamma som redan var ute i trädgården och grävde land när jag ringde och kläckte min idé.

Vet inte annars vem jag ska fråga, och jag har ingen lust att gå själv heller.

Känns verkligen som att man vill passa på och göra såna grejer när man har chansen och bara har ett barn hemma....det är ju inte sååå ofta menar jag. Inte på helgerna iallafall.

Men jag får väl njuta av en lugn stund i hemmet istället då....inte fy skam det heller;)


Igår satt jag och surfade efter lite skor. Hittade 2 par som jag bara SKA ha. Jag är fullkomligt kär i båda 2=). Kola in dom....är dom inte underbara????

/Sandra

Inga kommentarer: