onsdag 23 april 2008

Eftermiddag

Hämtade boysen vid 14, då åt dom lite mellis-glass. Sen for dom raka vägen ut i sandlådan. Det är så härligt att dom kan vara ute i det fina vädret mest hela dagarna. Man minns ju hur kul man själv tyckte det var när det var vår och solen började värma när man var liten. För att inte tala om när sommaren kom! Då var man ju ute hela dagarna...och helst så skulle man hoppa över maten och alltihop för att man inte hade tid med sånt. Sen när man väl var nyduschad och hade lagt sig i sängen, somnade man såååå gott. Jag tycker verkligen att det är underbart att få uppleva alltihop igen igenom mina älskade ungar=). Känns oxå skönt att vara ganska ung mamma. Det är inte så svårt att leva sig in i deras önsakningar, då det känns som jag var 6 själv typ igår;). Man kommer ju ihåg allt hur bra som helst, och hur kul allt var. Nog tjatat om det....blir bara så nostalgisk=). Musse har fått vattkoppor och sover gott ute i vagnen. Han och jag åkte på förmiddagen en sväng till Sis. Vi hade i åtanke att smitta lilla E. Så nu är det bara att vänta i 14 dagar för att se om det "tog" sig. Igår ringde jag äntligen affären där DC-skorna jag vill ha finns. Dom fanns bara i 37,5 som minst, och jag har 36. Så jag kände att dom skulle bli väldigt förstora för mina fötter. Men killen jag talade med sa iallafall att dom har haft 5:or (som jag ska ha) inne, men att dom är slut just nu. Dom skulle tydligen få in nya nån gång....så gissa om jag är på hugget;). Jag bara SKA ha dom skorna, pungt slut!=) Nu ska jag dricka liye kaffe och ta det lungt en stund innan Musse vaknar, och det är dags att laga mat. Idag blir det kasslergratäng med grönsallad...MUMS! Efter det blir det ett pass step-up...så roligt så=) /Sandra

Inga kommentarer: