torsdag 10 april 2008

Torsdag igen då...

Var tvungen att sätta mig här och vila en stund nu. Har hållit igång som sjutton sen imorse när vi gick upp nu. Har dammsugit, torkat golv, dammat....ja det mesta har jag gjort på nedervåningen. Så nu har jag tänt några doftljus, och det luktar så gott så här hemma=). Det känns skönt, synd bara att snart är ett kaos igen...haha. Snart kommer Miha och hälsar på mig. Kul när det kommer vänner som man kan dricka kaffe med och snacka lite skit. Nog för att jag har barnen hemma hela dagarna, men det är ju inte riktigt samma sak;). Gud vad skönt det känns i kroppen nu. J & F leker SNÄLLT med varandra, R somnade så gott i vagnen efter att ätit nästan 200ml lelle för första gången, och det är nystädat här hemma....kan det bli så mycket bättre???? Inte nog med det, Lotta kommer hem idag oxå...JIPPI!!!!!! Inte för att det är så mycket att jubla åt då hon typ åker imorrn eller nåt igen, men alltid något=). Ha en bra dag, det ska vi! /Sandra

Inga kommentarer: