tisdag 15 april 2008

Morgon igen då!

Sitter här och har min dagliga genomgång av allt som intresserar mig på nätet innan frukost. Blir så inspererad av en massa olika saker som folk har för sig. Det är mycket jag vill och vill ha just nu....men en sak i taget Sandra! Jag har värsta planen på gång, men den kommer säkert inte längre än några varv i mitt huvud, sen spricker den väl. Usch vad jag är kass på såna här saker, och så ska det finnas pengar oxå vilket det INTE gör här just nu. Men det kommer väl bättre tider, och då kanske? Det är ju lite roligt att fundera och drömma ändå, så det är väl bara att fortsätta. Har för övrigt en del andra planer om min framtid i jobb-branchen oxå, och dom ska jag försöka sätta fart på idag. Återkommer om det.... Annars ska jag och grabbarna ha en mysdag här hemma tillsammans. Hoppas dom är på bra humör idag så vi slipper tjafs. Frukost time! /Sandra

Inga kommentarer: