torsdag 24 april 2008

Underbara Soliga Torsdag!

Imorse vaknade jag av att darling klev ur sängen kl.07:30. Trodde först han försovit sig, men kom sedan på att ha hade MC-körlektion här i stan. Efter lämning på dagis tog jag en promenad i det fina vädret. Men shit vad varmt det börjar bli. Speciellt när man rör på sig. Jag fick lov att ta av mig och gå i t-shirt....Lovley! Sen när jag kom tillbaks hem igen var älskling precis färdig med körningen oxå. Så vi fick oss en liten ensam frukost tillsammans=). Hur längesen var det???? Har typ aldrig inträffat...haha. Men mysigt var det, och väldigt stillsamt och tyst. Nu har han iallafall åkt till jobbet, och jag ska väl ta tag i det vardagliga medans Musse sover. Har egentligen ingen vidare lust att vara inne, men jag vet inte vad jag ska hitta på ute heller. Dags att sätta på lite kaffe iallfall=) /Sandra

Inga kommentarer: