lördag 24 maj 2008

Oh My...

...kan inte ens beskriva med ord hur det känns i mina ben just nu! Och hur det känns imorrm vill jag inte ens veta...haha! Kan ju knappt stå på dom och att ta sig upp för trappen är en pers. Men roligt var det, herregud! Gud vad jag ÄLSKAR att rida och vad jag ångrar att jag en gång slutade. Hade ju 2 egna hästar när jag var mindre som jag sedan gav upp för tonårslivet...hm! Jaja, det är väl aldrig försent att återuppta ett gammalt intresse. Men just nu känns det inte aktuellt då jag har 3 kottar som tar all min tid! Men maby later...... Danne tog och åkte in till jobbet när jag kom hem, så ikväll blir det till att sitta ensammen och titta på ESC! Spelar mig inte så stor roll då jag ändå kommer somna i soffan är jag nästan säker på. Är faktiskt helt slut efter dom där 3 timmarna. På tal om sömn så sov min minsta lilla prins HELA natten för första gången inatt:O. Vaknade av honom vid 6 imorse och insåg att jag fått sova en hel natt utan en massa gnäll för första ggn på väldigt länge. Ska bli spännande inatt och se om det fortsätter så, men det tror jag ej. Nu vill lillen ha lite uppmärksamhet från sin mamma. Ska ta lite gos med honom innan det är dags att lägga han.... /Sandra

1 kommentar:

Jenny sa...

Tack för en härlig dag gums! Jag kommer oxå slockan som en stock i soffan :-) ska gå in å ta en behövlig dusch nu! Pössis