torsdag 8 maj 2008

Soooooool!

Åh vad underbart härligt väder=)! Efter att jag lämnat barnen imorse tog jag och Musse en promenad i högt tempo. Det märks att lilleman börjar bli stor, då han inte alls vill sova lika ofta i vagnen längre. För några månader sen somnade han så fort man la honom i den, men nu var han minsann vaken hela vändan runt, och en stund till. Han fick följa med mig in och äta frukost, sen började han bli gnällig och ville sova. Han sov väl 1 timma eller nåt ute i vagnen, och då passade jag på att sätta mig i solen.....oj så gött det var! Finns ingen bättre årstid än denna, synd att det går så attans fort bara..... Igår rök Jordans hår! Nu börjar det bli så varmt att han inte ville ha det längre. Han är en så fruktansvärt varm unge av sig. Han kan gå i t-shirt och tycka att det är varmt medans jag har jacka och tycker det är kallt. Vet inte vems blod han har fått, men inte är det mitt iallafall. Så nu är han iallafall rakad....så fin så. Försökte även kapa Felixs, men han totalvägrade ju som alltid. Får göra ett nytt försök snart, det börjar bli så där långt nu igen (som jag lovar mig själv varje gång jag klipper honom att det INTE ska bli). Nä, nu ska jag mysa lite med Musse innan det är dags att hämta grabbsen. Sen blir det nog en eftermiddag ute i solen. Iallafall när Rasmus sover eftermiddags-lur=). Ha en skön dag mina vänner /Sandra

Inga kommentarer: