fredag 30 maj 2008

Lite halft sliten!

Vi inledde morgonen med en tripp ut till kusin Kevin för några bus-timmar. Grabbarna badade och hade sig medans jag och Bisse satt och kollade lite stugor på nätet. Vi har nog börjat inse att om vi ska få nån stuga alls så lär vi sätta fart. Allt är typ redan uthyrt den vecka vi har tänkt oss, men nu ikväll hittade jag nåt som verkade intressant. Provade ringa, men fick inget svar så jag försöker väl imorrn igen kanske? Vid halv ett for vi vidare in till stan och jag dumpade Jordan och Felix hos sin mormor. Sen åkte jag och Rasmus vidare in till Öret och hämtade upp Danne på jobbet. Tog driven i västhaga och smaskade lite Mc Donalds, sen vidare till Stadium. Skulle kolla om jag hittade nån schysst väska till Jordan, han fyller ju på onsdag. Hittade ingen, men ut kom vi med prylar till Danne, och flera hundra fattigare:O! Fattar inte varför man ALLTID hittar en massa snyggt till honom? Efter det vart det Willys och en massa mat shopping. Så nu har vi mat iallafall...det känns skönt! Inte nog med en massa "fläng" hela dagen lång så har det typ vart hundra grader (klagar INTE)oxå, så nu är man rätt trött. Det värsta är att det är såååå varmt i sovrummet så jag vet inte hur det ska gå att sova...haha. Vilka problem=). Ska lyssna på lite skön Jason Mraz musik och vänta på min älskling(på jobbet, som vanligt), sen blir det sängen! Sov gott! /Sandra

Inga kommentarer: