lördag 31 maj 2008

Sol hela dagen lång!

Imorse inledde jag (och Rasmus) med en tidig morgon promenad. Mycket skönt var det i solen, innan det hunnit bli alldeles för varmt. Blir nog en imorgon oxå=). Danne åkte in till jobbet vid lunch, och är där fortfarande och kommer inte hem förrens sent ikväll=(....Tråkigt, men det måste göras! När Musse somnat vid 11- halv 12 och barnen var ute och lekte, satte jag mig i solen och fick sitta där i några timmar ostört. Har blivit sååå duktig att smörja in mig (vilket jag aldrig gjort förr), men sket i magen då jag inte brukar bränna den. Men det gör jag aldrig om kan jag säga. Bilden nedan, -"dagens bränna" resulterade i mitt slarv! Helt sjukt hur stark solen är alltså. Vid 3 åkte jag och barnen ut till Sis och hennes familj. Och där har vi vart hela eftermiddagen/kvällen. Kom precis hem. Vi har grillat och ätit gott, barnen har lekt och haft mysigt, som alltid=). Rasmus har redan somnat, och nu ska jag lägga dom andra två stollarna. Sen ska jag ta en välbehövlig dusch och slappa en stund i soffan. /Sandra

Inga kommentarer: