fredag 16 maj 2008

Fredag och helg igen! Hur fort går det??????

Tog en paus vid datorn en sväng. Har haft fullt upp hela morgonen. Barnen väckte mig vid halv nio, så lite sovmorgon fick man sig idag.

Naä jag kommit ur sängen började vi med att sätta Jordan o Felix i badet. Där satt dom ett tag och hade det skönt. Efter dom var det Musses tur.

Nu är barnen rena och mätta efter en sen frukost. Jordan är redan hos en kompis och Rasmus är trött så han ska jag lägga nu. När det är avklarat ska jag och Felix ägna en stund åt lite bakning. Jag har ställt fram 200g smör som ska bli rumstempererat.....sen ska vi göra VANILJDRÖMMAR....hur gott som helst=). Måste ju hitta på nåt kul med Felen när det är så tråkigt väder ute.

Passar på att lägga in en bild på Dennis nu.
Så fin så lille plutten! Välkommen till världen....

/Sandra

1 kommentar:

★SUSanna★ sa...

Vilken mysig fredag hittills! Åh va söt han e Dennis! =)