tisdag 20 maj 2008

Morgonpladder....

Jag & grabbarna har nyss vaknat. Vi ska snart gå ner och äta frukost, sen måste vi nog hitta på nåt för att dom inte ska bli allt för rastlösa. Funderar på om vi ska åka ner på stan och handla lite, bl.a ett batteri till vågen. Och så måste det inhandlas lite mat då det är slut på det mesta här hemma. Frågan är bara om jag har tålamodet idag för en tripp med mina tre prinsar! Dom kan ju vara ganska omöjliga ibland. Måste nog känna av dom lite under frukosten och se hur dom är idag=). Igårkväll gick (och små sprang) jag och två andra tjejer runt sjön. Gud vad bra man mår när man får röra på sig. Nu är jag så där peppad att träna som fan igen. Synd att inte tiden räcker till bara. Frulletime.... /Sandra

1 kommentar:

Jenny sa...

skönt med en tur runt sjön! nästa gång hänger jag me på! :-)