måndag 26 maj 2008

Gick inget vidare det där!

Skit peppad var jag när ungarna var påklädda och vi var på väg till dagis. Skulle bara lämna dom sen skulle jag ge mig ut på en runda.....trodde jag! Herregud vilken träningsvärk. Jag kan ju knappt gå med benen rakt, och hur ska jag då kunna gå över huvudtaget? Det spänner och drar på insidan av låren så jag tror jag dööör...haha. Jag måste ju ha setat och spännt mig mest hela tiden där på hästryggen!? Hoppas det har "lagt" sig lite tills ikväll då det är planerat för en gå/spring runda runt sjön! Jag tänker inte banga på den oxå, never! Då får jag väl isåfall pina mig runt;). Idag ska Danne ringa och skälla ännu en gång på FK. Jag fattar inte vad dom håller på med. Han ringde för över en vecka sedan och då sa hon att dom har 30 dagar på sig att handlägga eller vad det heter. Och så sa hon att det hade gått mer än 30 dagar på hans ärende så hon skulle skicka påminelse att det var dags att ta tag i det! Gissa om dom har gjort det? 7/4 skickade vi in begäran om FP, och han har inte fått några pengar ännu:o! Är dom dumma i huvet eller vad? IDIOTER! Nu gäller det ju inte så mycket pengar för våran del, men tänk för dom som det gör det. Det är ju ändå räkningar o sånt som ska betalas liksom. Undrar bara hur dom har tänkt att man ska kunna klara sig från inkasso o kronofogden när man inte ens får några pengar!? Åh, jag blir så arg ..... Nu ska jag stoppa lilleman i vagnen så han får sova en stund. Det där med att sova hela natten för hans del var som jag trodde, en engångs grej=). /Sandra

Inga kommentarer: