torsdag 29 maj 2008

hmmmmm

Vad händer med solen när det är dags för mig att pressa???????? Kämpade med att få Rasmus att somna hur länge som helst under solsken, men när han väl sover och jag ska sätta mig i solen är det bara en massa dis på himlen=(. Usch vad irreterande. En annan sak som inte heller var nåt vidare bra var att när jag kom till dagis imorse kom Jordans fröken och frågade vad som hände med utvecklingssamtalet som vi skulle ha haft kl.13:00 igår?? Snacka om att det inte var min dag igår. Var bara att be så hemskt mycket om ursäkt och boka in en ny tid idag.... Kanske dags att skjuta sig i huvet eller nåt?;) Familjen hade iallafall en jätte trevlig eftermiddag/kväll tillsammans med en massa andra förldrar och barn på grillfesten som dagis hade ordnat igår. Nästa vecka på onsdagen när våran äldsta PRINS fyller 6 år är det dags för nästa grillparty på hans avdelning...trevligt trevligt! Jaha, vad ska man hitta på nu då när mina sol-planer gick i kras? Vägrar stäga iallafall....även om det skulle behövas;) /Sandra

1 kommentar:

★SUSanna★ sa...

De vart disigt hos mej me när jag äntligen skulle sätta mej ute (oskar ville inte alls somna).... =( får väll vänta o se om de blir bättre...