fredag 16 maj 2008

Frustration!

Sitter här och det finns absolut ingeting att titta på på TV....förutom hockey smifinalen mellan Sverige-Canada! Något jag verkligen vill kolla på då jag ÄLSKAR hockey, men gissa vad!? Vi har inte 6:an=(. Så vad gör man? Om jag ska sitta och lyssna på radio somnar jag väl. Det blev ju inga bira idag heller då vi inte hann till systemet innan det stängde. Med andra ord blev det lite av en "prutt" kväll för mig det här;). Kanske lika bra att gå och lägga sig, vakna upp imorrn och hoppas på att kronorna är i final. Finalen tänker jag inte missa om det nu blir nån. Men då är mamma och pappa hemma från sin utlandresa igen, så då ska jag allt hänga hos dom....om dom nu har 6:an förståss=). Dom kommer iallafall hem imorrn igen, det känns skönt! Jag saknar dom alltid så himla mycket när dom är borta. Imorrn är det vårmönstring och cruising oxå....nice weather!!!!! /Sandra

Inga kommentarer: