lördag 17 maj 2008

Mys kväll!

Har just matat R med lite gröt. Sen tog det inte många minuter innan han somnade i min famn. Han har knappt sovit nåt på hela dagen så det var inte konstigt att han var så trött snutten! Danne tog med sig F & J i amazonen och åkte en raggarsväng på stan. Gisssa om dom har sett fram emot det? Har typ tjatat hål i huvet på mig hela dagen medans Danne var och hämtade bilen (som inte står hemma hos oss). Men nu äntligen vart det lite lugn och ro när dom fick sig en åktur=). Har ställt några öl på kylning för nån timma sedan, så ikväll blir det äntligen av! Åhhh så gott det ska bli....en kall öl och jordnötter...hihi. Undrar just om alla cruisare(?) har det roligt ute just nu. När jag tittar ut genom fönstret så vräker det ner nån snöblandad regn-sörja, och jag känner genast att jag har det bättre här hemma i värmen=). När som kommer nog mamma o pappa hem oxå, planet skulle landa kl.18, och nånting på skavsta, så dom kommer nog snart...Skönt! Kom just och tänka på vädret...ghaaa....tänk om det är halt o jävligt när dom åker med sommardäck??????? Måste nog slå dom en pling och höra hur det går. För övrigt så låg jag och lyssnade på radion i sängen till halv 2 inatt, men vad hjälpte det? Blev ju förlust ändå, men det verkade vara en bra match som jag gärna skulle ha viljat sett med ögonen. Får väl nöja mig med att titta på brons-matchen mellan Sve-Fin! Nu ska jag nog knäppa en bira=) Ha en skön kväll mina vänner /Sandra

Inga kommentarer: