fredag 2 maj 2008

Helt SOLO

Sitter här och tar det lungt och poppar som bara den=). Danne har tagit med sig ALLA 3 barnen och åkt ut till Jimmy, och kvar sitter jag....SJÄLV!!!! Kan inte låta bli att njuta lite grann....det är ju inte varje dag liksom! Bisse kommer snart och hämtar upp mig, sen drar vi vidare ut till en annan kompis som vi ska grilla hos och umgås bara tjejerna några timmar ikväll....MYSIGT. Dessutom fick hon en lite son för 5 veckor sedan som jag inte ens sätt ännu. Dom bor i Sthlm i vanliga fall, så vi ses inte allt för ofta. Ska iallafall bli mysigt att hålla en sån "liten" bebbe en stund=). Men nu ska jag poppa vidare på högsta volym och hoppa in i duschen så jag kanske hinner bli klar innan Bisse kommer. Ha en trevlig kväll allesammans=) /Sandra

1 kommentar:

★SUSanna★ sa...

Hoppas att ni får en trevlig kväll!!! Åh va mysigt me bebis =) Krams