onsdag 21 maj 2008

Tidig onsdag morgon

Idag är jag uppe i tid. Har utvecklingssamtal med Felix fröken kl.08:30. Undrar just hur dom kan ta en sån tid när dom vet att jag lämnar kl.09:00. Vart har dom tänkt att jag ska göra av Jordan då? Som tur var är mamma sjukskriven så hon erbjöd sig att komma och ta Rasmus så jag slapp ta med honom. Så jag tänkte att jag lämnar Jordan oxå hemma så får jag gå hem och hämta honom när jag är färdig på samtalet och gå o lämna honom då. Skönt att bo nära dagis=). Ikväll kl.18:00 är det informationsmöte för färäldrarna till 6-åringarna som börjar i skolan till hösten. Det ska bli spännande att få träffa lärarna och se vart dom ska vara osv. Kan inte fatta att han ska börja på Brotorp redan....vart tar åren vägen? Igår kväll skulle Danne jobba över, men kom hem tidigt iallafall. Så jag bestämde mig för att ta en joggingrunda innan Gossip Girl drog igång. Tycker det är lite läskigt att springa själv, så Bisse det är på tiden att ni kommer närmare nu;) Då ska jag släpa med dig=). Men runt kom jag, utan några överfall eller så, och svettig var jag! Kändes unerbart skönt efteråt=). Nu måste jag dra upp grabbarna Later /Sandra

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja nu är de dax tror ja! :-)