tisdag 27 maj 2008

Sängen för dom små liven

Äntligen är dom nerbäddade allihop. Nybadade, mätta och trötta. Dom är så fina mina killar.....vad skulle jag vara utan dom? Ikväll var dom hur duktiga som helst alla 3 när det var dags att hoppa i säng. Alla duschade utan protest, borstade tänderna utan gnäll. och la sig sedan utan att jag behövde tjata. Det är inte varje kväll det går så lätt kan jag säga, så idag är jag en glad mamma som sitter här=). Annars kan man vara aningens små irreterad när allt inte går som man vill, och det är mycket tjat! Vore det så här "enkelt" varje kväll, då skulle man ju kunna skaffa hur många ungar som helst;)...haha. Som om det här vore det enda som ingår i föräldraskapet? NOT! Nu är Min Darling snart på väg hem oxå. Funderar på om jag ska tillbringa kvällen i soffan med honom och "Desperate", eller om jag ska vara nyttig och ut o gå? Det senare allternativet känns mer lockande, men det allra bästa vore om Mr.D redan var hemma så jag han båda delarna;).....men så är ju inte fallet idag, så då får man välja=). /Sandra

Inga kommentarer: