torsdag 6 mars 2008

Yes

Tack Bisse för tipset om diskmedelblandningen till bården, det funkade suveränt=)! Och gissa om min kära sambo vart lycklig då han såg att den var borta. Underarbetet blir såååå mycket lättare säger han. Så nu hoppas jag att det blir lite tempo....det var ju faktiskt bården som var hans största dilemma innan. Tänkte jag skulle ta med mig Rasmus och Jordan imorrn och åka o handla lite takfärg, fär taket måste verkligen målas om. Sen tänkte jag måla elementet oxå, och det vita bakom. det är ju sånt småpyssel som jag kan greja med när Danne inte är hemma. Nu ska jag vänta på att Danne har sövt färdigt Felix, sen ska han och jag plugga teori, imorrn smäller det! Håller alla mina tummar och tår för att han ska lyckas....det vore så skönt! Då kan han fokusera på nåt annat ett tag;) /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att de funkade med diskmedlet! nu är de bara å sätta fart :-) /Biss