torsdag 27 mars 2008

Torsdag eftermiddag!

Sitter här och funderar på vad av allt som måste göras jag ska ta tag i först. Det blir nog att avmaskera Felixs rum, plocka ut allt som inte behöver vara där längre, och täcka av golvet. Sen måste jag nog börja med maten för sen ska jag på ljusparty hos syster kl.19. Det ska bli skönt att komma bort en stund själv (eller kanske Musse oxå, men han räknas inte riktigt då han sitter på höften för jämnan;)). Det gick bra vid BVC imorse. Han hade växt en hel centimeter, var 69 nu, på mindre än en månad, och det var skönt eftersom jag var lite orolig över det där. Jordan var 74 vid samma ålder, men det är ju som Bisse säger: Jag kan inte jämföra med honom för han var en JÄTTE BEBIS =). Konstigt bara att man inte förstod det då...haha! Han var verkligen hur fet som helst, och det är sjukt kul att jämföra Jordans vikt och längd med alla andra bebisars resultat när dom är vid smma ålder. Jordans kurva är oftast hästlängder ifrån alla andras=). Men nu börjar han äntligen "plana" ut vid 5-6 års ålder;). Jojjo finns fortfarande i min tankar mest hela tiden. Önskar att jag kunde tala med henne snart....vill ju höra ALLT om förlossningen, från början till slut! Och hur dom mår såklart....och hur söt lillen är, och allt det där. Skulle inte sitta fel med ett litet mms på kotten oxå....kan tänka mig att han är hur söt som helst. Fy så lyckliga dom är just nu....känslan av att ha sin lilla nyfödda bebis hos sig går inte att beskriva. Jag har inte varit med om så mycket i livet, men jag tror inte det finns nånting i hela världen som kan slå den känslan. Igår fick jag det underbara beskedet att jag får tebax en rejäl summa på skatten, så nu är den planerade Barcelona resan i september räddad! Fick panik över att jag inte hade några pengar till den, men nu som sagt kan jag vara lugn....Bra Mange va;)! Nu ska jag sätta fart här hemma så det blir nåt gjort. Kanske hinner med att baka nån mer sort kakor oxå då. Jag har redan hunnit med kolakakor idag....det är KUL o baka=) /Sandra

1 kommentar:

Magdalena sa...

Jävligt bra Sandra...!!!:) För mig är det väldigt viktigt att du är här den dagen..!
Tur att skatten inte alltid kommer med bara dåliga nyheter..
Pussiss