söndag 9 mars 2008

Söndag = Slappdag!

Jaha, då har man prövat på livet som 4-barns mamma då. Kusin Kevin sov nämnligen över här inatt. Han kom tunt 13 igår, och åkte hem för en timma sedan ungefär. Kan säga att nåt mer barn ska vi nog inte ha på några år iallafall;). Räcker nog bra med 3 en stund till! Men gud så bra det gick att ha honom här över natten för att vara första gången. Allt gick super med läggning o allt sånt. Visst rök dom ihop ibland, men inget mer än vanligt. Jätte duktiga var dom alla 3....får bli fler gånger, om Kevin vill=). Dessutom la Danne ner Rasmus i sin säng när vi skulle lägga oss vid 24 igår kväll, och han somnade där, helt själv:O! Inatt kl 05 vaknade jag av att mina tuttar var sprängfärdiga, och till min förvåning låg Musse fortfarande i sin säng och sov! Förstå om det skulle fortsätta i den takten.....inte för att jag tror det, men det är lätt värt att försöka några kvällar nu. Då kanske vi har hela sängen för oss själva jag och Danne=)! Ska bli lite hårdare med vällingträningen oxå. Han tar mycket hellre bröstet än lellen, men vi ska som sagt bli lite hårdare. Idag tänkte jag att vi skulle måla taket i Felix rum, men alltid är det nåt. Och problemet idag är att vi har glömt köpa roller. Så vi får väl se om vi orkar fixa nån, eller om vi gör det en annan dag. Danne lär plugga gärnet oxå....uppskrivning imorronbitti igen. Nu MÅSTE han väl ändå klara det...håller tummarna åter igen=). /Sandra

Inga kommentarer: