fredag 7 mars 2008

Kväll, glass och tv!

Vart som jag skrev, en lugn och skön eftermiddag när vi väl var hemma från BVC. Lite strul att få med sig Felix hem bara, men det börjar jag bli van med nu! Det är ju samma visa varje dag på dagis oxå när det är dags för hemgång. Så idag frågade fröknarna om jag ville att dom skulle klä på honom tills jag kom. Och det vill jag gärna....gud så det skulle underlätta. Tror att jag minns att vi hade en liknande period på vårat gamla dagis fast med Jordan. Eller var det kanske Felix då oxå? Ja ja...skitsamma. Vet att det bara är en tillfällig grej, nån gång går det ju över och om fröknarna dessutom hjälper mig så är det ingen match längre=). Danne sitter och kollar på efterlyst och själv tänkte jag ta mig i kragen och måla elementet inne i Felix rum. Bad Danne tidigare idag att skruva upp tavellisterna som ska sitta i köket. Det var slut på batteri skruvdragarn, så den sattes på laddning....och jag är tveksam till om dom där listerna kommer att komma upp idag heller.....hm.....och jag som har köpt tavlor och allt. Ska nog allt tjata tills dom sitter där, IKVÄLL;) Imorronbitti ska jag och barnen åka ut till Bisse, Kevin och Nova. Sis med barn kommer oxå, och även Hanna med barn tror jag. Det ska bli skoj och träffas lite och så får barnen leka av sig oxå. Sen på Lördag ska Kevin sova här. Det sak bli spännande och se hur det går. Tycker det är kul med lite utmaningar....och 4 barn, det är väl en liten utmaning, eller? Dessutom får vi ju träna på hur det är att vara 4-barns föräldrar, det är ju bra....tills vi ska ha en till menar jag;). Nä, jag skämta.... Nä, nu ska jag sätta fart med målningen så jag kan hopp i säng sen...är faktiskt rätt trött idag. Natti natti /Sandra

1 kommentar:

Anonym sa...

ja nu får du testa livet som 4-barns mamma :-) hoppas det går bra.. men de ska nog inte vara några problem!