måndag 3 mars 2008

IKEA

Imorse lämnade jag och Bisse barnen på dagis, sen drog vi till Ikea. Nova och Musse var förståss med, men även Jordan som hade sån hosta när han vaknade imorse att jag inte ville lämna honom på dagis. Det var en trevlig liten shoppingrunda förutom i slutet när både Nova och Rasmus var så trötta att dom inte ens hade ro o somna. Men väl i bilen så gick det ganska snabbt för ögonen att falla. Jordan skötte sig galant....han börjar allt bli stor min lilla Jordis! Handlade iallafall en del: En ny dörrmatta ramar tavlor tillbringare blockljus kuddar fat (till ljusen) Och lite annat småkrafs. Synd att man inte har mer pengar bara för det finns en hel del som man gärna skulle packa in i bilen och åka hem med, men det får bli en annan gång. Igår fick jag ett mail från Freshmilk. Där berätta dom att nya kollektionen från Nova star var på väg. Kläderna kommer in v.11, men det går att förbeställa redan nu. Gissa om det kliar i fingrarna. Men jag har övertalat Danne redan, så jag ska skicka iväg en beställning nu...haha. Det fanns så fina byxor som jag bara måste ha! Både till Rasmus och Felix. Jordan får hålla sig till H&M då han har hål på knäna efter ca. en halvtimmas användning. Känns lite bortkastat att köpa byxor för 400 då, när dom ändå går sönder på noltid. Så han får lugna sig lite med dyra märkesbyxor....han är väl ändå i den åldern snart när han BARA ska märkeskläder;). Nä, nu ska jag som skat beställa lite kläder, sen ska jag väl börja fundera på middag, och om jag ska träna ikväll eller inte. /Sandra

Inga kommentarer: