måndag 17 mars 2008

Snart kväller!

Imorse gick jag och killarna upp, åt frukost, klädde på oss och gick till dagis. Sen efter det tog jag och Rasmus bilen och åkte upp till Karin, där var Bisse oxå. Vi drack kaffe, åt en massa gott fikabröd och mös med våra små älskade "bebisar"=). Stannade ända till halv 2 då det var dags att börja tänka på att hämta på dagis. Men trevligt hade vi....hoppas det blir lite oftare nu bara. Igår bokade vi ny skrivtid till Danne. På torsdag blev det, kl.08:15....säger väl som vanligt:HÅLL TUMMARNA! Inte för att jag vet om det hjälper men;). På onsdag kommer mamma och pappa hem igen från Barcelona. Ska bli skönt faktiskt. Även fast jag inte träffar dom varje dag när dom är hemma i vanliga fall, så är det ändå en tomhets känsla som infinner sig när dom är borta....skumt det där. Vill inte ens tänka tanken på hur det kommer att vara när dom inte längre finns i livet......Usch och fy, kommer aldrig att klara mig då:(. På lördag är vi iallafall ditbjudna på påskmat, UNDERBART! Finns väl inget bättre än mammas mat. Nu kollar killarna på bompa, jag väntar på darling, sen är det läggdags för barnen. Efter det blir det väl en lugn kväll i soffan som vanligt. Sket i träningen idag....får köra dubbelt så hårt på onsdag. Imorgon hoppas jag att jag vaknar på värsta städhumöret. Behöver verkligen storstäda här hemma, skulle kännas sååå skönt efteråt. /Sandra

Inga kommentarer: