tisdag 18 mars 2008

Dagen i stort

Städade typ hela dagen, men hann inte med mer än hela vardagsrummet, och då menar jag verkligen HELA! Dammat överallt, putsat fönster,dammsugit och torkat golv. Så nu brinner det en del levande doftljus och luktar gott, och det känns faktiskt riktigt rent för första gången på länge. Sen hann jag med en garderob i hallen samt att påbörja dammsugning ut i köket en bit. Men sen var det dags att fixa lunch till kidsen, så det får bli klart imorrn. Alla leksaker o allt krimskrams är iallafall borta, så imorrn är det bara dammsuga och torka golvet. Efter det ska jag nog ta tag i övervåningen tror jag. Det är mer än välbehövligt här! Sitter här och väntar på Danne. Han har inte kommit från jobbet ännu, lite ensamt och tråkigt med andra ord. Undrar just hur han ska klara uppskrivningen när han hellre är kvar på jobbet och hjälper folk, än är hemma och pluggar? Men det är ju hans problem.... Imorgon kommer mamma o pappa hem oxå. Mamma ringde idag och berättade att dom hade det så bra. Planet gicj kl.10:00 imorgonförmiddag, så dom är väl hemma runt 2 sa hon (eller landar kanske?) Snart ska jag ta en dusch sen hoppa i säng, för idag är jag sååå trött! Natti natti.... /Sandra

Inga kommentarer: