lördag 29 mars 2008

Lördag och kväll

Åh vad skönt det är att barnen alldeles snart ska hoppa i säng. Idag är jag verkligen helt slut i huvet....det har vart en del tjat på dom 3 gossarna idag. Plus att jag har setat vid datorn och kollat flyg+hotell resa till Barcelona, och det tog verkligen musten ur mig. Jag och datorer går inte så bra ihop under längre perioder. Jag skulle nog inte klara av ett datajobb har jag en känsla av. Hittade till slut en ganska bra resa tror jag....det är ju en djungel att söka i, men för såna som mig som inte orkar hålla på o leta efter det allra billigaste så duger den nog bra. Nu ska vi bara luska fram pengarna som ska täcka alla konstnader fram till mina pengar kommer oxå, i Juni. Danne drog till Sthlm tidigare idag. Hans bror bor där, och han fyller så dom skulle ha nån fest. Så ikväll blir det ensamt, men skööööönt=). Man behöver det ibland oxå, och idag är jag så trött att jag nog passar bäst ensammen;). Tänk att kunna gå och lägga sig när man vill och inte behöva känna nån press från en viss sambo som vill något som inte jag vill......NICE=)! Men nu ska jag iallafall stoppa barnen i säng, det är dags! /Sandra

Inga kommentarer: