lördag 1 mars 2008

Let´s Dance kväll

Idag var vi ju i stora lekparken. Det var bra kallt, men mysigt ändå att umgås med syster och hennes grabbar en stund. Vi fikade och barnen lekte. Efter det åkte jag och pojkarna in till Danne på hans jobb och så åt vi tillsammans så vi fick träffas lite allihop. Han ska nämnligen vara på jobbet mest hela tiden denna helg, så man får ta alla chanser till att ses;). Nu har jag lagt barnen, eller Jordan kanske man ska säga. Felix kryper runt här på golvet och leker hund och vägrar att lägga sig. Kan meddela att jag är smått irreterad på honom då han har vart helt omöjligt hela dagen. Han gör allt tvärtemot vad man säger, och lever i sin egna lilla bubbla. Skriker rakt ut och tror att det är han som bestämmer! Men det är bara att bita ihop från min sida. Jag får väl vänta ut honom, för idag kan jag ju inte lägga mig med honom när jag är ensam och har en vaken Rasmus. Ska iallafall göra ett sista försök att lägga honom. Vill gärna ha lite lugn och ro o kolla på let´s Dance. Men jag har en svag aning om hur denna kväll kommer sluta.......

Inga kommentarer: