måndag 24 mars 2008

Snart vardag igen...

...och det känns faktiskt skönt! Även om det är superhärligt att bara vara lediga hela familjen så är det ändå skönt när allt återgår till det normala igen! Så imorgon när vi vaknar, jag och grabbarna, är Danne på jobbet som vanligt, och vi kan ägna oss åt våra vardagliga bestyr;). Dock inget dagis då dom är lediga på tisdagar. Men vi ska ägna oss åt lite städning och annat nödvändigt....undrar just om killarna tycker det är roligt bara? Den här påskhelgen har bara flugit förbi. Men fullt upp har det varit, och roligt har vi haft. God mat, gott fika och en hel massa godis har vi fyllt våra magar med. Tack och lov att det är över och allt gottis är slut så det blir nån ordning snart. Kan ju tänka mig att man gått upp ett och ett annat hekto på vågen! Nu är vi snart färdiga med Felix rum oxå. Danne söver Felix, sen ska han måla första lagret vitt. taket, fönstret och bakom elementet samt elementet är färdigt. Så imorgon kan jag måla andra lagret, sen ska det bara torka och sen kan vi tapetsera. Kommer att bli så snyggt tror jag med stjärntapeten...gillar verkligen den skarpt! Känns underbart skönt att han snart kan flytta in där. Då har alla sina rum och det blir lite ordning här uppe. Vi har kommit på några fler lite lättare projekt oxå. Men inget som tar en massa tid. Får väl se när det blir gjort, om det nu blir det;). Nu måste jag ta lilleman...han vaknade just. /Sandra

Inga kommentarer: