söndag 30 mars 2008

Ordning och reda!

Nu har jag klarat av att lägga till en besöks-räknare + att jag har lagt till en massa roliga shopping-länkar. Har en hel massa till, men jag kan inte sitta här för långa stunder, då blir allt bara fel. Bättre att passa på o fixa lite i taget medans jag fortfarande är på bra humör;). Det är lite kul att fixa och dona och göra fint i bloggen. Ska försöka fixa till lite kort nån gång oxå...men det kommer senare. För övrigt så har jag en sambo som är lite lagom bakis, sovandes med sin yngsta son bakom mig här i sängen. Känns sååå bra att man inte har festat när man tittar på honom och ser hur surt han mår=)....man mår som man förtjänar efter en het partykväll/natt....haha! Bra att han vilar lite nu iallafall då vi ska försöka sätta upp tapeten när barnen somnat. Sen nästa helg bär det av mot IKEA. Då ska vi shoppa ny säng till Felix och en massa nya möbler till både Jordan och Felixs rum....det ska bli skoj=). Jag ska lägga ut lite kort sen oxå så ni får se före och efter. Nu ska jag fixa lite till här.... /Sandra

Inga kommentarer: