tisdag 25 mars 2008

Vilken dag

Går här som på nålar. Nåt håller på att hända, och det är bara såååå spännande. Vad det är kan jag inte uttala mig om riktigt ännu, det vore inte speciellt snällt. Tids nog får alla veta vad det är jag skriver om=). Shit vilket väder vi har i Lindesberg idag. Nästan värsta snöstormen ju! Usch...inte riktigt vad man hade räknat med kanske. Eller jag trodde nog att det skulle komma mer snö i år, men inte min kära sambo som så nöjt har satt på sommardäcken på båda våra bilar. Så igårkväll när vi satt i soffan och kollade på snön som föll ner och la sig på marken kände han sig nog lite dum, och meddelade mig att han var tvungen att ta "min" bil till jobbet idag då det är bättre däck på den än på hans. Mig gör det inte så mycket då jag inte har planer på att åka nånstan själv med tre barn idag iallafall. Men ikväll ska jag och Bisse åka o storhandla, fast tills dess har han hunnit skifta tillbaks till vinerdäcken, det känns tryggt;). Blev inget måleri för sambos del igår heller. Han hade meckat bil hela dagen och ville överlämna måleriet till mig. Och jag upptäckte att det var Wallanderfilm igår på TV, istället för i söndags antar jag, så vi fastnade förstår framför den. Tänkte jag skulle måla ett varv idag kanske, men jag vet inte om jag vågar. Jag är inte så bra på sånt där känner jag....tänk om det blir fel? Men jag ska nog göra ett försök iallafall. /Sandra

Inga kommentarer: