onsdag 5 mars 2008

Seg dag!

Usch, nu har jag setat vid datorn HELA dagen, med undantag för sövning och matning av Rasmus, samt att ge Felix och Jordan lunch tidigare. Sitter och surfar runt på olika sidor. Är så grymt shopping sugen, men har bestämt mig för att inte handla en massa. Så jag lägger alla varor jag vill ha i varukorgen på den sidan jag besöker. Och ser sedan hur dyrt det blir, och då är det bara att stänga ner sidan! På så vis blir det inget handlande för min del.... Men allt detta ickeshoppande gör mig på grymt dåligt humör oxå, det är ju så mycket jag vill ha. Men det kvittar ju...det går ju jämnt ut menar jag. Blir jag inte på dåligt humör nu, så blir jag det ändå när räkningarna ska betalas och det inte finns några pengar kvar. Ha ha...låter som att vi är såååå panka. Stämmer väl kanske inte riktigt....men nästan;). Undrar om man ska börja fundera på middag kanske? Tror det blir fläskottletter med kokta morötter och potatis samt sås. Men frågan är om jag orkar dra igång med det? Först ska jag iallafall pallra mig bort från den här datorn och hänga lite tvätt, så jag har ju en stund att fundera. /Sandra

Inga kommentarer: