torsdag 13 mars 2008

Tråkigt

Usch vilken tråkig dag. Stora killarna är på dagis, Rasmus sover och här sitter jag och gör ingenting. Vet inte vad jag ska sätta igång med. Har inte lust med nånting känns det som, men jag vet att om jag börjar så fortsätter jag av bara farten....men det kluriga är VAD jag ska sätta igång med? Skulle ha viljat haft färg hemma så jag kunde måla Felix rum, men det har jag inte. Kanske ska ta och åka ner på stan när lilleman vaknar och köpa färgen o beställa tapeterna. Då är ju det gjort iallafall. Får se om jag har lust med det. Darling kuggade på skrivningen igår igen. Vi ska boka en tid nästa vecka nån gång, sen måste han plugga, plugga, plugga!!! /Sandra

1 kommentar:

Maggis sa...

Gud så hurtig du är!!! Och världens sötaste mamma som ska måla barnens rum..!! Sååå gulligt...
Vad är det med Danne?? Lås in han o se till så han klarar det...:)

Massa pussisssss