fredag 21 januari 2011

Sovdags snart!

Tog mig en tur till gymmet ikväll. 9km på bandet blev resultatet. Jag gick mest, men sprang även lite grann.
Sen kom jag hem, lite nere, så jag tänkte jag skulle unna mig 2 rutor av den mörka chokladen jag köpte idag . Sen plockade såklart D fram godis påsen, och nu har jag hjälpt honom att tömma den snart;) Ibland kan man undra hur det går med själv diciplinen...haha.

Imorgon ska jag upp tidigt, typ kl.6. Då ska jag dricka kaffe sen ska jag ut i mörkret och vandra:) Måste hinna med det innan Danne & Jordan åker på innebandy vid 8:/
Mår inget vidare om jag inte får träna eller röra på mig, så det är lika att starta dagen så, så slipper jag sura över det imorrn;) Men jag älskar morgonträning, så det är absolut inget negativt med det! Skönt att komma igång tidigt så man har hela dagen framför sig sen:)

Nä, nu ska jag sova!


Go´natt....

/Sandra

Inga kommentarer: