söndag 16 januari 2011

Dags för en ny jobbar vecka med nytt pusslande;)

Ska bli skönt att jobba imorrn faktiskt efter en helg själv med barnen. Beundrar verkligen dom som är ensamstående eller har någon annan situation så dom inte har någon avlastning...phu!!

Men nu är pappan hemma igen så nu är det bara att ta nya tag;)
Var meningen att jag skulle ut & powerwalka här ikväll när han kom hem. Höll på att kvävas här hemma så jag behövde ut och rensa tankarna lite & ANDAS!!
Men det är ju så halt har jag hört att det knappt går o ta sig fram. Så här sitter jag i soffan o häckar och har gjort det hela kvällen. Blir andra bullar imorrn. Gymmet here I come.....*längtar*

Har även fått pussla lite för Tyris skull. Och nu var Sis snäll och ställde upp. Hon jobbar natt och slutar halv sju imorgonbitti. Då åker hon hit o lägger sig så snuttan slipper vara själv:)
Tacksamma är vi för det!!!<3

Nu ska jag plocka iordning lite & förbereda för morgondagen. Sen är det duscha o sova som gäller!

Hörs...

/Sandra 

Inga kommentarer: