söndag 9 januari 2011

Än så länge....

...har jag inte stoppat i mig nåt gottis!! Jag är stolt;)
Fast just nu är jag ju så pepp på att jag ska klara detta så det är väl inte så konstigt. Blir värre när det kommer en dag då jag känner att allt är värdelöst och att jag inte kommer någonstans med min kropp. Men den dagen, den sorgen...haha
Nu njuter jag bara av att vara så peppad & träningssugen. Det är så j*vla skönt att känna så här:D
Om tillfälle ges ska jag ut på en promenad senare ikväll. Beror dock på när D kommer hem. Får inte bli för sent, imorrn är det jobb som gäller.
Sen får vi se hur det blir med träning till veckan. Hoppas på att det blir iaf nåt pass. D åker till Trysil på torsdag med jobbet. Så i helgen har jag fått ta ledigt på söndagen då jag skulle ha jobbat. Kanske kan be mor eller far att komma upp nån morgon då och vara hos barnen så jag kan sticka iväg till gymmet:)
Återstår att se hur det blir. Inte det lättaste att planera in saker i den här familjen;) Beror helt på vad pappan i familjen har för jobb inbokade, och det är inte alltid man får veta sånt förrens typ samma dag...haha.

Nu ska jag dricka en kopp kaffe.

Hörs....

/Sandra

Inga kommentarer: