tisdag 11 januari 2011

Jag har blivit utmanad:)


Här kommer den....

10 saker om mig



1. Vad gjorde jag för 10 år sedan?

Oj! Jag var 18bast & livet lekte:) Tog mitt kära körkort, festade mycket, fick ju gå på krogen oxå;) & hängde med en massa härliga vänner<3 Träffade Danne första gången nån gång under det året tror jag.
Rolig tid det där...:D



2. Vad gjorde jag för 1 år sedan?

Hmm....inget speciellt jämfört med nu. Det har inte hänt så mycket under det här året vad jag kan minnas. Man äter, sover & jobbar;)



3. Snacks jag gillar

CHOKLAD (om det är snacks?)



4. Sånger jag kan hela texten till

Oj, finns en del bl.a Ebba Grön´s - Die Mauer & Volbeat - Maybelline i hofteholder...



5. Fem saker jag skulle göra om jag var miljonär

Beror ju på om det är en mille eller flera. Jag antar att det är flera;)

 
Jag skulle säga upp mig från Nordic Lunch, eller iaf gå ner väldigt i tid;)
Jag skulle bygga en lagom stor villa åt oss och den skulle vara perfekt!
Operera om boobsen
Köpa en varsin fet bil till mig & darling
Och såklart ge en del pengar till barnen, familj & dom som behöver det!


 
6. Dåliga vanor

All choklad jag stoppar i mig.
Jag är nog oxå ganska lat;)



7. Fem saker jag gillar att göra

Träna
Shoppa
Mysa
Rida
Äta gottis & god mat


 
8. Saker jag aldrig skulle klä mig i eller köpa

Oj, kommer inte på nåt just nu



9. Favoritsaker när jag var liten

The Pinks, älskar dom än;)
Djur, hade flera styken
Kloten & våran sommarstuga där...
m.m



10. Fem personer jag vill se göra denna undersökning






Have fun:)
/Sandra

Inga kommentarer: