onsdag 12 januari 2011

Det där kunde jag ju lika gärna ha struntat i!!


Usch så besviken jag är på mig själv:(
Var skit pepp på att få åka till gymmet ikväll ju, och så orkar jag ingenting. Varför??
Jag kom väl kanske 2km sammanlagt på bandet idag.
Tur att jag tog den där powerwalken imorse, annars hade jag nog haft panik nu;)

Nä, glöm den här kvällen & blicka framåt;)
Har iaf tränat mer den här veckan än vad jag gjort på mycket länge, så det är jag glad för:)

Imorrn är det jobb som gäller igen och jag funderar starkt på att gå upp 03:45 för att ta en powerwalk innan jobbet. Danne tror inte jag kommer palla resten av dagen, men det tror jag. Dessutom är jag ledig fre, lör & sön. Tror fan jag ska testa:)

Och imorrn bär det av mot Trysil för Danne & hans jobb.
Jag & kidsen är ensammen hela helgen, så om nån är sällis/lek/mys sugen så är vi nog på:)

Bye bye....



/Sandra

5 kommentarer:

cissi-g sa...

Hörru du Sandra!! Nu ska du ta och lyssna på mamma Cissi! Lägg av med det där!! varför tror du att du "bara" orkade 2 km på bandet för? Du tränar för MYCKET!! jag vet hur gärna du vill ha den där perfekta kroppen, men det får man inte genom att döda sig själv på gymmet varje dag! kroppen måste få en chans att återhämta sig emellanåt, annars strejkar musklerna tillslut. tillåt dig själv att vila en eller två dagar i veckan så ska du se att du kommer snart att ha den där perfekta kroppen som JAG redan tycker att du har! Och att gå upp så där tidigt för att gå innan jobbet som är tillräckligt påfrestande är nog ingen bra idé, hur gärna du än vill.....
puss på dig hurtbulle, ses imorgon :)

Smillaz sa...

Synd att det inte går att gilla kommentarer. Då hade jag gillat Cissis kommentar! :) Håller med!

Anonym sa...

Jag håller också med Cissi. Du är verkligen jätteduktig Sandra och har världens motivation som jag önskar att jag får en bråkdel av när det är dags för mig att loosa mammakilona om några månader. MEN du måste vila ett par dagar i veckan! Det är mitt råd iallafall :) sen vet jag att du gör som du vill iallafall ;) Kör hårt, pepp pepp! Fast med måtta :) KRAMS

Jenny sa...

Hmm varför vart min kommentar anonym? Ja de är iallafall jag som kommenterat :D

Sandra sa...

Tack för dom fina orden:)
MEN, alltid ett men;) Jag vilar ju hela helgen. Jag vet att man måste ha vilodagar, men jag måste ju även passa på o köra när jag kan!! Så är det brudar:)
Kram på er