fredag 14 januari 2011

Blev inget mys med brudarna för mig

Jag orkade helt enkelt inte. Mår inte så bra idag:( Är inte sjuk eller så (jo, kanske i huvet), men jag är lite känslomässigt rubbad idag. Trodde det skulle bli bättre av att få umgås med mina fina vänner. Men jag orkade helt enkelt inte när det började närma sig. Tror inte jag skulle vara ett speciellt trevligt sällskap. Tårarna kommer hur & när som helst och allt är bara blä....
Kände att jag bara vill mysa med barnen, lägga dom & sen vara ensam och lägga mig tidigt så det kan bli en ny dag...
Hoppas tjejerna hade det mysigt iaf & att jag inte förstörde stämningen?
Och allt det pg.a av mensen!!! Trött man blir. Denna gången blev jag fan helt veck!

Fick iaf mamma till att komma hit imorgonbitti kl.07:30 så jag kan ut o traska:) Guld värt för mig...

Later...

/Sandra