lördag 8 januari 2011

Gå & sova kanske?

Så man får vakna upp till en ny morgon & ett nytt träningspass:)
Den här em/kvällen har verkligen inte vart den roligaste, fast det är ju självförvållat;)
Iofs har jag o barnen haft mys i soffan o inget bråk har det vart alls, men det känns så tomt när D inte är hemma:(

Nu har han iaf kommit hem o vi sitter o kollar på nån film på 4:an som är rätt värdelös.
Imorgon ska jag nog göra iordning lite varm choklad och smörgåsar o gå ut med barnen. Vi kan ju inte försvinna så länge eftersom Tyra får vara ensam hemma. Men en stund funkar, och det är ju även utmärkt träning för henne:)

Och från och med imorrn får det va slut med allt gottis!!
Nu ska jag försöka komma i nån slags form som jag trivs med. Jag sitter och läser olika "träningsbloggar" hela tiden & får massor av inspiration. Försöker intala mig själv att jag oxå kan få den kroppen jag drömmer om om jag bara kämpar lite;)
Vägen är låååång dit, men jag måste försöka!!

Natti natti på er:)

/Sandra

Inga kommentarer: