lördag 22 januari 2011

Just nu, träning & Felix

...sitter jag med fötterna i fotbad & bara njuter....Åh så skönt det är!! Fötterna behövde verkligen det här, för fy så ömma och onda dom är nu:( Har sprungit & gått mycket denna vecka, beror nog på det!
Blev inte heller bättre av att jag & Danne körde ett pass kinect sports här nyss! Stampade ju med fötterna i golvet så man trodde golvet skulle braka...haha...men herregud så roligt det är!! Och ännu roligare när jag vann över honom i både bowling & BOXNING:D
Svettigt blev det oxå, som ett träningspass nästan...Har även vart på gymmet idag. Sprang/gick 5km och så körde jag igenom benen och även lite armar. Känner hur "mör" jag är i benen så vi får väl se hur det känns imorrn när det är dags för morgonwalken:/

Inatt kl.04:14 för 6 år sedan kom något underbart till världen! Nämligen våran älskade Felix<3
Tänk att det redan är 6 år sedan!!! Han börjar liksom skolan till hösten, vad hände??
Tidigt imorgonbitti ska han iaf firas med frulle, paket & sång på sängen:) Lilla (stora) hjärtat:) Hela dagen är hans! Och så blir det såklart kalas oxå....
Kommer bli en bra dag tror jag....

Nu är det nog dags att plocka upp "russina" ur den här baljan;)

/Sandra

Inga kommentarer: