måndag 3 januari 2011

Sista dagen...

Imorgon är det dags igen. Klockan ringer 04:45, och då är det bara att kliva upp och göra oss iordning för jobb o dagis. Känns rätt skönt efter att ha vart hemma i mer än 3 veckor, men ändå inte. Lite blandade känslor;)
Lilla Tyra ska vara hos Bisse tisdag & onsdag, sen är ju Danne ledig torsdag o fredag. Det blir nog bra! Och tack snälla Biss som ställer upp<3
Vi håller på och tränar T att vara själv. Innan har vi bara vart borta 5-10min. Men idag gick vi ut i 30min och det gick bra:) Jag stod även o smög på henne i fönstret en sväng, och hon verkade helt oberörd av att vi gick. Känns skönt!!
Vi kommer såklart inte att lämna henne längre stunder ännu, men man måste ju ändå börja träna dom på tidigt.
Nu ska jag gå och koka lite kaffe...gött!!
/Sandra

2 kommentarer:

Jenny sa...

Det gör jag så gärna <3

cissi-g sa...

ja och välkommen tillbaks till jobbet :)