fredag 7 januari 2011

Fredag idag!

Började dgen med lite jobb, men slutade redan 11 så det var nice.
Åkte hem, tog en hård macka med makrill innan jag bytte om & åkte ner till gymmet.
Där tillbringade jag en stund på ett band och sprang ca: 7km. Tyckte det gick ganska tungt idag oxå. Kan bero på att jag har ont i magen på vänster sida, för annars kändes kroppen rätt bra;)
Ledig helg = träning både lördag & söndag morgon:))))) Love it!!
Sen vet jag inte så mycket vad som händer resten av helgen förutom att jag & barnen är ganska ensamma. Pappan har ju annat för sig:)
Ikväll ska iaf Jag o Sis byta barn Isak sover här hos Jordan & Felix åker hem till dom o sover hos Emil:)
Mysigt att göra så ibland....
Jag ska kolla på Let´s Dance som ju börjar ikväll. Får väl se om jag får sällis av dom stora killarna eller hur det blir!?
See ya...
/Sandra

Inga kommentarer: