fredag 18 februari 2011

Vilken dag!!

Instängda här hela dagen med en son som är matt som ja, jag vet inte vad. Han åkte ju på magsjuka inatt, och spydde mer imorse. Efter det har det inte kommit nåt mer. Men han är fortfarande super hängig och ligger bara i soffan, plutten.
Den andra är frisk som en nötkärna och mer trottsig än någonsin:S
Ingen bra kombo idag känner jag.
Den tredje kommer hem från skolan och är mest som vanligt!!Trevlig och go så fort allt går hans väg. Men kommer det en lite motgång början han skrika, gapa och smälla i dörrar. Som tur är så går det fort över och om han vet att han har gjort fel så säger han oftast förlåt!<3

Just nu har vi bompa-mys i soffan med popcorn och cola. Blir nog även lite glass oxå. Det är det enda Felix ätit idag, och det enda han har fått i sig. Vi försökte nyss med o´boy och macka, men det gick inget vidare.

Pappan är inte hemma, så när grabbarna har krupit i säng ska jag mysa i soffan och äta godis tror jag. Har inte bestämt mig ännu. Ska ju ha en ätar dag i veckan, och jag hade planerat lördag! Men jag har redan ätit toast idag oh nu har jag tryckt lite popcorn oxå. Lika bra att ta godiset idag oxå då. Frågan är ju bara hur jag ska klara mig imorrn när killarna ska äta lördagsgodis? Hmmmm..... 

Later....

/Sandra

Inga kommentarer: