fredag 4 februari 2011

Nu går det inte längre...

...Ögonen orkar inte hålla sig öppna!
Jag ska krypa ner under täcket nu, och gud så skönt det ska bli:)
Jag är så sjukt trött.
Och imorgon ska jag dessutom ut & PW:a tidigt. För sen kommer det ju folk och grattar Felix.

Blev inte så mycket bakat idag. Började med en rulltårta, som blev misslyckad! Bara att börja om...
sen skulle jag göra några glutenfria vaniljbullar. Läste sedan igenom receptet och såg att dom skulle jäsa 2h....då gav jag upp. Dom hade ju inte vart klara förens framåt midnatt, om det ens hade blivit några bullar!? Har aldrig bakat (eller knådat kanske jag ska säga) en glutefri bulldeg. Kan tänka mig att det inte är det lättaste, och med mitt tålamod när jag är så här trött så var det nog smart att lägga ner;)

Längar ill imorgon kväll:))))

/Sandra

Inga kommentarer: