söndag 13 februari 2011

Hej hej

Har inte blivit så mycket bloggande sista tiden. Har alldeles för fullt upp med min iphone...haha;)

En grej som nån kanske kan svara på är hur man bloggar med iphonen!? nån som vet?

Nu ska jag iaf dricka upp mitt kaffe, sedan ska jag besöka gymmet. Gick hem lunch från jobbet idag. Dels för att man kan det på mitt jobb, och dels för att jag fortfarande inte känner mig 100!!
Men jag känner att jag inte orkar sitta hemma mer nu. Måste komma igång lite lätt igen....
Så lite promenerande på bandet får det bli. Känner väl när jag väl är där hur pass mycket jag orkar. Har inget ont i halsen eller så, men jag är lite snorig och huvudet trummar på!!
Hade vart skönt med en promenad ute, få lite frisk luft. Men idag är det LITE VÄL frisk luft;)

Vi hörs...

/Sandra

Inga kommentarer: