söndag 27 februari 2011

Jaha...

..då var snart den här jobbhelgen över då, skönt! Och imorrn är det ledig måndag, ännu skönare:)
Då ska jag och barnen ta en promenad ner till CeGe & fika. Har ännu inte vart och inspekterat hennes nya lya, men nu ska det bli av.
Skulle behöva fixa en del annat oxå, men bilen är ju trasig, och mina barn orkar inte knata hur mycket/långt som helst. Så det får väl vänta tills nån annan gång.

Idag efter jobbet åkte jag hem och åt lite mellis. Sen drog jag ner till gymmet. Körde ben, biceps & triceps...
Kan tänka mig att det kommer träningsvärk smygandes imorrn....

Funderar på en morgonpromenad imorgon innan D åker till jobbet. Betyder att klockan ska ringa runt 05:00....hm...orka eller inte orka??? Kanske ska man passa på att sova någon timma längre när man kan? Får se hur jag gör.

Hörs då....

/Sandra

Inga kommentarer: